onsdag, august 29, 2007

Kreativ for tiden.

Vi maler i leiligheten! Har tatt "før" og "underveis" bilder. Skal legge de ut snart. Etterhvert kommer "etter" bildene også. 7. september starter vi til IKEA Haparanda. En 65 mils kjøretur. Vi Finnmarkinger gjør sånt.. Blir noen dager i Sariselki og bor på badehotellet. Gleder meg!!!

Sparken står, ikke overraskende, bak huset. Har ikke kommet lengre enn et strøk lilla. Stresser ikke med den, fordi jeg må ta den i en kreativ stund når dekoren skal på.

Lite aktivitet på håndarbeidsfronten.. Er ferdig med de grønne tøflene, så nå venter en omgang i vaskemaskinen. :0) I ettermiddag blir det overtid til 20:00 på grensekontrollen. Endelig har jeg fått forklaring på å strikke fisk takket være Zoepia fra Hobbyforum. Planen er å strikke litt store fisk og tove dem slik at det blir sitteunderlag. Morsomme å bruke når man er på isfiske. Kanskje de bringer fiskelykke.
Skal teste ut mønsteret på vaffelsokkene og. Har prøvd tidligere, men ga opp. Inghild var så snill å hjelpe meg med mønsteret til det. :0)

3 kommentarer:

Anonym sa...

IKEA...*drømme*

Det jo litt tidlig å ha sparken klar enda, så den kan du vente litt til med ja!! ;) Blir spennende å se fiske sitte underlagene dine!!!

Guri sa...

Hei :) Så bra at du kommer igang med fiskene :)
Finnmarking som jeg er la jeg også ferien til Haparanda og Ikea ;) Lang tur men det er verdt det.

Hilde C. sa...

Takk for besøket i bloggen min - jeg har lagt inn svar på spørsmålene dine :-)
Det skal bli spennende å se hva du finner på med sparken :-)