torsdag, september 27, 2007

Jeg har nålefiltet!
























Fikk nåler i hemmeligvenngave og det har blitt liggende på grunn av at jeg ikke har hatt skum til å nålefilte på. I går klarte jeg ikke vente mer, og satt i senga (...). Tovet sitteunderlaget etter at jeg nålefiltet, så det ble litt borte. Vet ikke hva som gikk galt egentlig. Men det ble jo fint alikevel. Brukte 3 mm nål. Kanskje den var for liten?

Sitteunderlag
Garn: 4 nøster Safir
Pinne: Rundpinne 4,5
Masker: 60
Annet: Nål og restegarn til pynt
Tovet: 60 grader

5 kommentarer:

Monica sa...

Synast det vart knallfint, eg! :)

FRØKEN STRØKEN sa...

Tusen takk! :-D

Guri sa...

Kommenterte vel dette på hobbyforum også, men glemte å si at nålefiltinga "forsvinner" alltid litt inn når det toves. Det er sånn det skal være :)

Hilde C. sa...

Det er et kjempeflott sitteunderlag du har laget!
Takk for tag'en, jeg satte pris på at du tenkte på meg. Jeg svarte på noe lignende i mai, og i tillegg får jeg fullstendig jernteppe når jeg skal skrive noe om meg selv, så jeg tror jeg står over denne omgangen her :-)

Margrethe sa...

Sitteunderlaget ble kjempefint! Det er ganske normalt at det du filter på forsvinner litt inn, og så krymper det jo også, så jeg filter ofte på litt bredere mønster enn jeg egentlig ønsker. Ha en fin uke :)