onsdag, september 26, 2007

Tag

Jeg har blitt tagget av min bloggvenn Monica. :o)

Her er reglene:
1. Link til den som har tagget deg.
2. Fortell 7 sannheter om deg, litt forskjellig og litt rart!
3. Tag 7 folk i slutten av blogginnlegget.
4. Legg en melding i bloggen deres for å si at de har blitt tagget.

- Jeg har fagbrev som kokk!
- Min største interesse er hund.
- Jeg må spise grøt med salami til. Drikke må være rød saft.
- I 2005 startet jeg min strikke/hekle karriere.
- I 1997 feiret jeg jul og nyttår i Minnesota sammen med kjæresten min og onkelen hans. Da var jeg 15 år...
- Jeg kan kjøre på èn ski med snøscooter.
- På jobb arbeider jeg med veterinær grensekontroll ved import og eksport av fisk, hovedsaklig til/fra Russland.

Disse har blitt tagget av meg:
Blomsterpiken Hilde Petunia Malla B Inghild Marianne G Karin1977

1 kommentar:

Petunia sa...

Hei! Takk for taggingen, men jeg er allerede tagget og har laget et innlegg om det:
http://petuniablogg.blogspot.com/2007/09/obs.html
Det er på hoved bloggen min, men det er veldig hyggelig at du tenkte på meg da!
*Klem*